11.6.13

ilk(gecikmiş) yazımdır.

öncelikle ilk yazımı bu kadar beklettikten sonra nihayet yazdığım için tüm anagram sakinlerine özrümü belirtmek isterim.
neden geç yazdım ? - kendimce boş vaktim yoktu, internet erişimim yoktu ...
ama yazdım da sonuç itibarı ile :)
şimdi okuyucularımız merak etmiştir kim bu gecikmiş insan :)
ben: sefa sayar, sıradan bir insan olmakla birlikte, kendimce grafik, reklam, bilişim konuları, video-fotoğraf editlemek gibi işlerle uğraşan, k.maraş/merkez 1993 doğumlu kendi halinde, ksü karacasu kampüsü öğrencisiyim.
anagram adına ne gibi desteği sağlayabilirim? - elimden gelen her türlü konuda, her türlü maddi/manevi yardımlarımı eksik etmeyeceğimi belitrmek isterim.
sanırım ziyaretin kısası makbuldür, ilk yazımda (şimdilik) bu kadar yazı yeterli diye düşünüyorum.
bir sonra ki yazılarla sizlerle olacağım, saygılarımla. gecikmiş insan sefa sayar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder