14.10.13

avm'lerde çıkışı bulamamak

sadece benim ve tanıdığım insanların başına gelmediğini düşündüğüm durum. bence avm müdavimi olmayan herkes avm'lerde kayboluyor. çıkışı bulamıyor.

yine dün aksakallı ile video kamera fiyat araştırması yaparken belli başlı avm mağazalarında cirit attık. 5.000 liralık kameralarla deneme çekimleri falan yaptık. o esnada anladım ki 3d denen teknolojiye aşina değilim.

fiyatları not ettik, performansları karşılaştırdık kendimizce fiyat/performans ilişkilendirdik ve nokta atışı yapamasak da sorulsa sunabileceğimiz birkaç model/marka fikri edindik. artık labirent gibi inşa edilmiş reyonlardan, mağazalardan ve yürüyen merdivenlerden sıkılıp çıkışı aramaya koyulduk. yer yön duygusuzluğum sebebiyle aksakallı'nın götürdüğü yere gittim, sonunda devasa miranda kerr posterli mango mağazasını gördüm ve çocuklar gibi şen oldum. hatta evimin kadınını çocuklarımın annesini görmüş kadar şen oldum. çünkü mango, avm'nin çıkışındaki mağazaydı, mango demek kapı yakın demekti.

bir filmde duymuştum kumarhaneler de böyle inşa edilirmiş. binaya adımını attın mı, tüm masaları görmeden çıkmak mümkün değilmiş.

böylece avm'ler, naifliğini kaybetmiş kapalı çarşılardır miranda.