21.1.15

Sevgili

ama sen uzaklardasın uzaklardaydın hep 
şelaleler akardı bizim şehrin kıyısından
çoşku ile aktığını ben gördüm  
bir gün bir çobana rastlarsan beni sor ona beni

çoban bilmezse beni dağlara sor 
dağlar bilir beni 
fırtınaların yerini sesi olmayan taşlar alır
fısıltıyla anlatır beni sana

bense hep uzakta dağların arkasında
sessiz sessiz fısıltılarla seni zikrediyorum
dumanlar yükseliyor mavi bulutlara 
birden kararıyor hava

bulutlar hizaya geçiyorlar harp düzeni alıyorlar 
ve başlıyor  hüzünlü bulutlar sen bilmiyorsun  ama
onlar beni anlatıyorlar 
her damlada sana sevgimi sana öfkemi anlatıyorlar

1 yorum:

  1. kardeşim şiirde belli bir kalıpta içerik üretmek pek istenen bir şey değildir. şiir de diğer sanat dallarındaki gibi sıradışılığa ihtiyaç duyar. şiirlerinde benzer temaları tekrar etmemen dileğiyle, kalemine sağlık.

    YanıtlaSil