14.2.15

Murat'ın Hayatla İmtihanı 2

Manavcı Ahmet abisinin isteği üzerine kasaba dışında Ahmet abisinin eski kulübesine gider ve kendi kasabanın gürültüsünden uzak durmak ister ve yolda bir çobana rastlar.
- Çoban kardeş bana biraz süt verir misin ?
Çoban arkasını dönerek derki
- Ben senin nereden kardeşin oluyorum der.
Ve Murat Eros'tan aşk oku yer ve köyün çobanı Leyla'ya aşık olur.Nutku tutulmuş bir şekilde oradan uzaklaşıp kulübesine döner.Çobanı unutamaz Murat onun deniz gibi masmavi gözlerini aklına mıh gibi kazmıştım.Artık rüyamda o gündüzümde o gecemde o hep onu görüyordum.Sonra öğrendim adını Fatma imiş.Fatma ismi aklımdan hiç çıkmıyor her yerde onun ismini duyuyordum.Leyla koyunları otlatırken gördüm yanına gitmek istedim ama korktum vereceği tepkiden o yüzden sadece ona uzaktan bakmakla yetindim.Sonra öğrendim arkadaşı Ayşe'den Fatma'nın da bana sevdağlandığını artık duygular karşılıklıydı.Bir gün kulübemin önünde karanlık belirdi.Hemen tüfeğime sarıldım.Hırsız olabileceği aklıma geldi.Ama benim fakirhanemde ne çalacaktı ki.Sonra kapıyı açtım.Biri koşarak uzaklaşıyordu... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder