14.3.15

Murat'ın Hayatla İmtihanı 3

Hey korkak gel buraya diye çağırdım ama çok uzaktaydı koşup yetişemezdim ve bir baktım kapının önünde bir kova var içinde sıcakcık bir süt vardı.İçeri aldım süt çok güzeldi ve kovayı atmak için dışarı çıkıyordum dışarı çıkmadan altından bir not düştü.Notta şöyle yazıyordu:Seni sevdiğim için buralara kadar geldim seni dilek ağcının altında bekliyorum Fatma.İki battaniye alıp o kadar hızlı çıktım ki evden çok kısa bir sürede dilek ağcının altında buldum kendimi ve orda oturuyordu.İşte masmavi gözleriyle bana bakıyordu.Üşümüştü ve hemen battaniyeye sardım.Kocaman bir ateş yakarak ısınmıştık.Artık sabah olmak üzereydi.Fatma'yı evine kadar bırakmıştım.Annesi ve babası görmesin diye uzaktan izledim.Evden birden biri çıktı ve bu Ayşe'ydi kendi yerine onu yatırmış.Ve bende evime geldim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder