10.10.13

"SUS'ulan Gerçekler..."

Herkezin hayatında biraz vardır aslında bu gercekler.İnsan içindekini kalbindeki susturmaya calışır ve kendi içinde bagırır.."SUS'ulan GERÇEKLER"... Bu nerden esti derseniz söyleyeyim benimde içimde hep susturduğum daha doğrusu susturmaya calıştığım bir gerçek vardı, hep bastırdım üstüme alınmamaya çalıştım.Ama işte yinede insanın karsına çıkıyor bir yerlerde. Bugun karsıma cıktı nasıl çıktı diye sorarsanız da hemen söyleyeyim mai'in en yakın arkadaşıydı..biz mai'yle ayrılmış olsakta onunla hiç bağımızı koparmamıştık, o beni abisi görürdü bense onu kardeşim gibi.Ara ara buluşurduk, o beni aşk konusunda hep örnek alırdı.benim mai'ye olan aşkıma çok fazla imrenirdi.kendisinin aşkına benim aşkımdan bakardı benden akıl danışırdı hep.Bugün de yine buluşalım dedi sana anlatacaklarım var dedi basladı kendi askını anlatmaya ben bir yandan dinliyorum bir yandanda neler yapması gerektigini söyluyordum kendisine.Bunları söylerken de içimde susturduğum gerçeklerim den faydalanıyordum.onun la yasadığım olaylardan esinlenerek ne yapması gerektigini bir aşkta nasıl ayakta durulması gerektiğini söylüyordum.Ben ona öneride bulundukça eski defterleri açıp susturduğum gercekleri açığa çıkartıyordum. bugün şunu anladım ne kadar kacarsan kaç gerçeklerden kaçılmıyor ve yaşadığın her şey iyi veya kötü karsına çıkıyor. hayat aldığı kadar veriyor..