29.3.14

sen bile senden daha önemli olamazsın

senin yaratıcınla bir alıp veremediğim yok hanfendi
yaratıcına da sana da öfkeli değilim
bir enstrüman ne kadar sakinse o kadar sakinim
söylüyorum, yazıyorum. susmuyorum
çünkü susarsam kemiriyor bir şeyler
bir şeyler sürekli bir yerlerde birilerini
akıllarını kemiriyor

benim inandığıma inanmıyor olabilirsin,
aklımızdaki belediye başkanları da aynı olmayabilir,
bunlar tamamen doğal ve dünyevi şeyler
ama susturma, bağırma, vurma, vurdurma, kırma yürekleri
konuş
konuşamıyorsan yaz
kemirmesin yaratıcım, yaratıcının yarattıklarını

ne senin yaratıcın daha doğru ne de benim,
maneviyatta doğru aranmamalı
herkes senin doğrunu doğru bulmayabilir
bu da tamamen doğal ve dünyavi
aynı yaratıcıya dua etmeyişimiz
birbirimize sonsuz kez hakaret etmemizi gerektirmez

"zevkler ve renkler her zaman tartışılır
ama bir sonuca varılamaz"

tartışırken karşındakini yerme
sen yaratıcından daha önemlisin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder