12.9.14

kadınlar da biraz duygusaldır tabii

cinsiyet ve duygusallık kelimeleri duyulduğunda kafada, "kadınlar duygusal canlılardır" gibi ezber bir cümle oluşuyor. bu ezber yalanlara daha ne kadar inanacağız?

okuyan bilir yıllardır ilişkiler üzerine yazılar yazıyorum ve cinsiyetçi değilim. ama yanılgının karşısında durmayı görev biliyorum. gerçekleri konuşmak, dinlemek lazım.
ben heteroseksüel bir erkek olarak cinsel anlamda, hoş, sevimli, tatlı kadınları çekici buluyorum. peki heteroseksüel kadınlar hangi erkekleri çekici buluyor?

üzerinde "erkekler..." yazan bir kağıdı rastladığımız kadınlara uzatıp "devamını dilediğiniz gibi tamamlayın" desek, ne tarz şeyler yazılır? ben aşağıdaki örneklerle karşılaşacağıma eminim.
  • erkekler... kaba - saba, öküz gibi insanlar. hatta bazıları insan bile değil.
  • maç izlerken aşırı itici oluyorlar.
  • evlenince değişiyorlar.
  • çok anlayışsızlar.
  • pisler.
  • kakalar
vesair... aynı anketi erkeklere yapsak? yani "kadınlar..." yazıp devamını tamamlamalarını söylesek?
  • güzel canlılar, böyle saçları var falan
  • tüm gelirlerini bakım ve kozmetiğe harcıyorlar
  • tek amaçları ortamın en güzeli olmak
  • bazıları çok kaprisli ama güzele kapris de yakışıyor
şimdi yazıma başlarken bahsettiğim ezber cümleye bakalım, "kadınlar duygusal canlılardır" ve herkesin kabul ettiği üzre kadınlar daha narin, estetik ve sevgiye muhtaçlar...

çok da bir şey açıklamayan bir yazı oldu galiba bu ama şunu ekleyip bitireyim.

erkekler... narin, estetik, sevgiye muhtaç ve duygusal canlılara aşık olurlar.

kadınlar... kaba - saba, öküz ve pis canlılara aşık olurlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder