9.2.15

bunu ağlayalım


internetten okuduğum şu haberden etkilenerek başladım yazıya.

“bunu ağlayalım hiç olmazsa”. kimileri hakkı olmadığı maaşı haksız yollarla elde ederken, kimisi de %87 engelli raporu olduğu halde emekli malul aylığı alamıyor. gerekçe ise hala çalışabilecek gücü bu kişinin barındırdığı yönünde. %87 engelli raporu var, yaş olmuş 88 ve bunlara ek olarak alzheimer teşhisi konulmuş bu amcaya. soruyorum sgk  bakanlığı çalışanlarına siz bu raporları hangi vicdan ile hazırlıyorsunuz? vicdanı geçtik zaten amcanın şartlarını irdelediğinizde maaşı almaya hakkı olduğunu göreceksiniz. ama maalesef artık hiçbir şeye şaşırmadığım gibi bu duruma da şaşırmıyorum ama çok duygulanıyorum. başkalarının mağduriyeti, hakkının yenilmesi beni çok üzüyor. dediğim gibi “bunu ağlayalım hiç olmazsa.

1 yorum:

  1. hayat böyle işte yönetmenim, rastladığımız acı haberler içimizi sızlatıyor, daha rastlamadıklarımız da var. düzeltmek için elimizden hiçbir şey gelmeyenler var... yine de elimizden geleni yapacağız. kuş misali, gagamızın aldığı kadarıyla tüküreceğiz yangına.

    YanıtlaSil